خوش آمدید
نوشته شده توسط : عرفان

 

سلام خدمت شما کاربر گرامی

 

سلام . من عرفانم که در مورد فنچ ها تجربیات زیادی دارم و می توانم به سوالات شما پاسخ قطع بدهم ! !

من خیلی خوش حال می شوم که به سوالات شما پاسخ بدهم و امیدوارم وبلاگ مفید باشد ! 

من کی هستم ؟!؟!؟!؟

کیه کیه کیههههههههههههههههههه ؟ ؟ 

شوخی کردم . من عرفانم . 2 راهنمایی ام . تا حالا 3 یا 4 تا جفت فنچ داشتم !!

من می خوام وبلاگو جوری کنم که فقط مخصوص اعضا باشه اگه عضو بشید خیلی به نفعتون !!

تنبلی نکنین می خواین یه فرم پر کنید ها فقط همین و بس .

آیدی مسنجرم : erfansahaf 

موبایلم : 09386296575

با تشکر عرفان





:: بازدید از این مطلب : 691
|
امتیاز مطلب : 112
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مهدی در تاریخ : 1392/8/5/7 - - گفته است :
سلام آقا عرفان
دو جفت فنچ گرفتم که یه جفتشون بچه کوچیک داره اگر تنها بمونه ایراد داره؟احتمالا نر هم هست"
احتمال داره سر ماده دعوا کنن؟

/weblog/file/img/m.jpg
داداش در تاریخ : 1392/5/4/5 - - گفته است :
سلام دوست گلم

امیدوارم حالت خوب باشه و همیشه سر حال باشی



اگه امکان داره منو راهنمایی کن

من دو جفت فنج خریدم که یکیش سفید هست الان تقریبا دو هفته ای هست که پیش من هستند این فنج سفید همه چی برمیداره و میبره خونه درست میکنه ولی این سه تا عین خیالشون نیست

امروز دیدم بال سمت چپش یکم موش ریخته به نظر شما مریض هست؟؟؟؟؟؟؟



من براش ارزن و یونجه و کاهو و سیب و تخم مرغ و جعفری هم میدم

میشه منو راهنمایی کنی



خواهش میکنم جواب بدید



البته اینم بگم خانه را کلا درست کرده جالبه پر های خودشم میزاره تو لونه خودش



برا لونه سازی پنبه دستمال کاغذی واز اون کاج سوزنی ها گذاشتم



خواهش میکنم یا جواب را به ایمیل بفرست یا وبلاگم



البته هر از گاهی به اینجا هم سر میزنم

/weblog/file/img/m.jpg
at در تاریخ : 1391/2/31/0 - - گفته است :
erfan joon age mishe blogeto dorost kon chon aslan nemitonam ozv besham

/commenting/avatars/avatar14.jpg
ai در تاریخ : 1390/10/27/2 - - گفته است :
salam fencham ro barashon to looneh panbeh gozashtamkhodeshoondorost nakardan ama vaghti miran toolooneh hamoon ja ye taghratimidanvadartoolrooz hamdigehrotamizmikonanayajoft shodehand?agar shodan chand rooz digeh tokhm mizaran?

/commenting/avatars/avatar03.jpg
علی در تاریخ : 1390/3/2/1 - - گفته است :
من یک جفت فنچ دارم چی کار کنم تخم بذارن

/weblog/file/img/m.jpg
سجاد در تاریخ : 1390/2/9/5 - - گفته است :
سلام عرفان جون.ملومه که با این سن کم تجربت در این زمینه زیاده.این شماره منه.با خط خودت بهم پیامک بده تا از تجربهات استفاده کنم.من فنچ دارم.بچه هاش به دنیا می یاد اما زود می میرن

پاسخ:سلام سجاد جان !!! باشه ولی چرا شما اس ام اس نمی زنی ؟؟؟؟

شما گر عضو بشید به نظر من خیلی بهتره !!!

/weblog/file/img/m.jpg
mahmood در تاریخ : 1390/2/3/6 - - گفته است :
erfan damet garm,mer30 ke tajrobiateto be ma migi ,tnx
پاسخ:خواهش می کنم وظیفه است

زکات علم آموزش آن است

به شما بیشنهاد می کنم که عضو وبلاگ بشی !!! تازه جوجه ملنگوم هم مرد!!!

/commenting/avatars/avatar05.jpg
حسین  در تاریخ : 1390/1/31/3 - - گفته است :
از نوشته هات معلوم است که خودت فنچی
پاسخ: اول سلام . بعدش این تازه اول وبلاگه ببین چی مشه . جیک جیک جیک ....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: